luni, 21 august 2017

Ce-s eu ? (III)

sunt un cal galopand
sunt ultima respiratie pe care o tragi inainte sa mori
sunt prima respiratie pe care o tragi cand te nasti
sunt universul insusi, fiecare atom in parte, fiecare explozie si fiecare implozie
sunt toate cele 10 porunci.
toate cele 7 pacate
sunt tot
nimic mai mult
sunt nimic.
sunt 0 barat, nada, canci
sunt infinutul dus mult mai incolo de bariera ta pe care o numesti orizont,
daca mor eu mori si tu.
daca traiesc eu, traiesti si tu.
traim amandoi, sau murim amandoi
sunt eu !
cine sunt eu ?
cine esti tu ?
cine suntem ?
sunt
lenes, fraier, infantil, cum zicea Piersic Jr.
sunt o bucata de vid intr-un ocean de gol
sunt un trist, un singuratic

cand te dezumanizezi poti sa devii un animal sau un zeu.
Doamne ajuta !
Oamenii-s satui de oameni. Deaia se inchina la animale si la zei

sunt un inadaptat, un disident
un rebel fara cauza
un revoltat, un nemultumit.

Si eu-s satul de oameni. Dar evlavia mea lipseste cu desavarsire. Sunt destul de masochist incat sa accept adevaruri groaznice decat sa tanjesc dupa minciuni feerice. Nu am nevoie de menajari.
De la prea mult zahar faci diabet

sunt un anarhist, un libertarian
creierul meu e plin de schingiuiri si de urlete de neplacere
dar sunt zen. sunt impacat cu toata violenta asta
sunt schizofrenic
..si toti prietenii mei sunt de fapt vocile din capul meu carora eu le-am dat forma si chip.




Niciun comentariu: