miercuri, 19 iulie 2017

verba volant, scripta manent

Ce urmeaza este o foaie pe care am scris-o eu prin liceu :

Noapte de noapte, deasupra orizontului apar diferite lucruri. Sub ea de fiecare data meditez ce sa pun. Principala problema este faptul ca nu stiu exact ce calculez. Noaptea, atunci cand imi aud respiratia care imi aduce aminte ca exist, simt nevoia sa ma intreb de ce o fac.
Mi-am dat seama ca raspunsul se afla in carti. Mereu cand citesc meditarea scrisa a unui geniu imi simt gandul mai intes. Vreau sa citesc, sa aflu toate cugetarile si toate raspunsurile.
Dar pofta mea de lectura moare in zori. noaptea e un vis. E o intensitate dulce care dureaza ore si pe care o savurezi in minute. Un vis care, ca oricare altul, este imediat ingropat in misterele mintii noastre, intr-in loc adanc, unde mai rar cautam.. Ce este viata ?
Desi imi place mult Nichita ( ba chiar il iubesc ) nu-mi permit sa cred ca viata...este.Pur si simplu. Iubesc prea mult viata doar sa  fie. Primul e mai vechi decat ultimul ? Dar dupa ultimul e ce urmeaza?
Dupa este nu se afla punct. Iubirea mea e vesnica si niciun punct nu o poate opri!

Niciun comentariu: