vineri, 31 martie 2017

Everybody lies

E un adevar simplu.
Nu e amuzant cum e adevarul e ca toata lumea minte?
Si minciunea care e?
Ca toata lumea spune adevarul
E un cerc vicios inchis.
Imi aduc aminte prima oara cand am mintit ca sa ma scot....ma simteam ciudat sa stiu ca cineva crede ce spun eu chiar daca eu nu cred, ma simteam ciudat sa stiu ca am mintit, ma incerca un sentiment nou, un sentiment al vinovatiei, al fricii, imi era frica sa nu iasa adevarul la iveala si sa fiu prins cu minciuna.
Dar imi aduc aminte si prima data in clasele I-IV cand am spus adevarul si tot am fost facut de cacat, tot mi-am luat o palma desi spusesem adevarul...
Toata lumea minte, aveam de gand sa gasesc motive pentru care lumea minte, sa caut scuze, daaaar....am ajuns la concluzia ca nu e nicio scuza pentru care ai minti...doar daca vrei sa te angajezi....atunci esti liber sa minti, ca oricum o sa fii dat afara.
Nu ai cum sa zici ca ai protejat o persoana prin a minti-o, protejat-o de ce? de muistul din tine? de persoana de cacat ce esti?
De fapt te-ai protejat pe tine, ca de fapt asta face minciuna, iti construieste un zid ce te apara dar foarte usor de spart, te-ai protejat pe tine de frica sa nu pierzi ceva la care tineai, nu ai protejat-o pe ea, te-a durut in cur de acea persoana avand in vedere ca ai mintit-o.
Dar de ce scriu asta? De ce imi pasa asa tare ca toata lumea minte, avand in vedere ca e o banalitate si toata lumea o face, e ca masturbarea, toata lumea o face ,nimeni nu recunoaste doar ca de data asta e diferita, nu e de rusine, e de frica.
Mi-e scarba sa aud "o minciunica nevinovata",cum adica nevinovata? ai mintit asa din obisnuinta, din reflex?
Eu mint
Tu minti
Toti mintim
Intr-o lupta continua de a ajunge cineva,undeva, disperati dupa acel ceva astfel ajungem sa facem cele mai de cacat lucruri.
Toata lumea disperata sa ajunga ceva, vreau sa fiu mare, sa fiu faimos, sa am bani, sa fut pizde proaste, sa ma imbat in cluburi de lux, vreau sa fiu mare, astfel ajungem sa distrugem tot, sa mintim, sa construim asa o imagne a noastra bazata pe minciuna, astfel lumea sa placa acea persoana, ca doar nu te simti mai bine cand esti placut de toata lumea? chiar daca nu esti tu acea persoana pe care o  plac toti.
Dar cati ne cunosc si pe cati cunoastem?
Restul sunt doar niste umbre.


Niciun comentariu: