marți, 2 mai 2017

Lost in Hollywood

Am simtit iubire pura, am simtit ura, dar acum ma simt pierdut. Acum simt ca ma lupt cu morile de vant si vantul ma tranteste pe mine in apa.
Asa pierdut nu m-am mai simtit in viata mea, iar Hollywood-ul e acolo, departe, e tinut ascuns. L-am avut, era al meu, e al meu, doar ca scena pe care voiam sa joc e prea mica pentru mine, iar filmul asta e o drama si mie nu.mi plac dramele.
Un an mi.am trait viata in comedie, viata mea e o comedie, era o comedie rece si dura dar totusi o comedie care usor usor s-a transformat in drama vietii mele.
Precum nevoia la toaleta am nevoie de acel "random" in viata mea, sau de acel "carpediem" sau sa ma trezesc si sa zic "c'est la vie" si sa dorm la loc..
Iubirea vindeca, dar ce te faci cand din cauza iubirii esti ranit? Atunci cum te vindeci?
Atunci lupti, lupti sa nu mori, atunci esti intr.o lupta continua cu dorul de ce a fost  cu "oare ce se va intampla cu mine".
Si lupti? Dar daca lupti, o sa castigi?
Cum zicea si Chirila "vei mai iubi"
Cum zicea Cobain  "it's fun to lose and to pretend" si dupa si-a tras un glonte in cap.
Oricum cum zicea Kazi "totul e amuzant pana ti se intampla tie"

Niciun comentariu: