duminică, 25 decembrie 2016

Inca nu e gata, asteapta

as                     teap                          ta
-Vreau si eu 10 lei sa ies la o bere cu baietii.
-Asteapta.

-vreau si eu sa merg in vacanta la mare.
-Asteapta

-Vreau si eu sa nu mai astept.....
-Asteapta

"nu-mi promite chestii atunci daca eu le vreau acum"

Toata viata mea am asteptat ceva, pe cineva, oriunde, oricand, tot ce fac e sa astept.
Poate o sa devin rabdator, un intelept...sau poate o sa obosesc si o sa renunt sa tot astept.
Astept sa nu mai astept cum il asteapta copii pe Mos Craciun...chiar in seara asta.
 Ce ajun de craciun ciudat, am ras, am plans, am tipat, am avut chef de sex, am tipat, am plans, am ras si acum sunt aici scriind nemaicontand nimic.
Am asteptat ceva sa-mi fac curaj sa pot sa scriu si sa-mi dau frau liber imaginatiei.
Un prieten imi zice mereu "frigul e doar in capul tau" si e senzatia aia cand abia astepti sa ajungi acasa sa te schimbi din hainele groase si sa te bagi in patura si sa stai...frigul ala e tot timpul in capul meu si preia diferite forme, diferite malformatii de la anxietate la nevoia de a fi in centrul atentiei.
Urata dimineata de craciun, m-am trezit iar singur asteptand  pe cineva sa-mi aduca bucurie in suflet.
Ce ciudat ma simt, sunt in mijlocul familiei, atentiei si tot ma simt singur, strain, de parca locul meu nu e aici, dar unde e? Poate am stat prea mult plecat si m-am instrainat, m-am indepartat de locul asta ca sa ma aproprii de altul, oh..doamne, locul ala, e cel mai frumos loc, lucru, singurul loc unde m-as duce fara frica si fara regrete, unde nu o sa fiu ranit.


L-am asteptat toata viata si ma inspaimanta gandul ca nu ar fi putut fi al meu sau ca l-as putea pierde.

Iubirea e ca un drog. La început ai senzaţia de euforie, de abandon total. Apoi, a doua zi, vrei mai mult. Încă nu e un viciu, dar îţi place senzaţia şi îţi închipui că o poţi ţine sub control. Te gândeşti la fiinţa iubită vreme de două minute şi uiţi de ea timp de trei ore. În scurt timp, însă, te obişnuieşti cu acea persoană şi începi să fii complet dependent de ea. Acum te gândeşti la ea trei ore şi o uiţi două minute. Dacă ea nu e lângă tine, încerci aceleaşi senzaţii ca şi drogaţii când nu-şi obţin drogul. În acest moment, aşa cum drogaţii fură şi se înjosesc ca să facă rost de ceea ce le trebuie, şi tu eşti dispus să faci orice pentru dragoste.

"Intotdeauna fa ce simti tu
Nu te ascunde
S-ar putea sa te impiedici de o gasca de umbre"



Regrete ca nu ai facut mai mult la un moment dat, iar dupa un timp tot ce a mai ramas sunt amintirile si regretele si care dor cel mai mult?
Fac o mica paranteza de la toata galagia si tot haosul din capul meu..ce ne-am promis cand eram mici?
Ca o sa ajungem niste adolescenti tristi, intr-o lume trista, gri, obscura si destul de derutanta, cu stari schimbatoare si fara o tinta anume sigur nu.
Dar viata e ca o mare pe care ne lasam purtati de vant care ne aduce la un mal unde avem parte fie de aventuri dure sau frumoase ca la un moment dat sa ne intoarcem in barca si sa ne continuam drumul cu amintiri si cu.....regrete cateodata.

Inainte sa ma plang ca viata e cum e sau ca sunt trist ar trebui sa invat sa nu mai am asteptari asa mari si sa ma multumesc cu ce am.



Un comentariu:

Anonim spunea...

Eu mereu ma gandesc ca suntem niste molii, iar in zilele in care ne distram, ne simtim bine ne imbracam in straie de fluturi, adica incercam sa fugim de bezna in care traim macar cateva momente... momente care iti redau zambetul pe buze temporar. Cum moliile sunt atrase de materiale textile, asa suntem si noi atrasi de iubire.. iubire care isi pierde deseori din intensitate, iubire care poate nu este la fel de intens traita de aman2 sau care s-a ars precum un bec (atunci cand te astepti mai putin). Pana atunci zboara in continuare "liber" fii purtat de vant si dorinte.. si gasesteti un loc etern in care sa ramai in straie de fluture (un loc pe care nu iti vei mai dori sa il parasesti)
Gaseste-ti o criptă pentru al tau erotism.. (sper ca nu suna macabru asta,aminteste-ti de stilul lui Bacovia cand citesti asta)