luni, 9 septembrie 2019

e vina mea

E vina mea pentru ca newsfeed-ul de la facebook este de o calitate indoielnica;
de cel de pe instagram nici nu mai zic.
Nici youtube-ul nu ma incanta prea tare.
E vina mea; este contul meu de facebook si instagram; e contul meu de youtube.
E vina mea pentru ca bula mea este mult prea plicticoasa.
E vina mea pentru ca bula mea este mult prea violenta.
Mult prea vicioasa;
mult prea banala;
prea putin rationala.
Prea desteapta si mult prea ignoranta.
E o genialitate crepusculara ( sau crepuscula ? ), la limita dintre iluminarea artificiala si intunericul inteligentei absurde.

(deja nu mai e vorba de facebook sau youtube; cred. E vorba de viata mea; sau de mine. Sau de viata in general. Viata mea nu difera cu prea mult fata de ceea ce inseamna viata la modul general; cel putin din punctul meu de vedere)

E plin de ipocrizie,
de fapt
Scriu pentru mine.
Si prea multe nu s-au schimbat de ultima oara cand scriam pentru mine.
M-am schimbat eu in schimb.

Dar...
Schimbarile vin din influente.
Eu m-am schimbat influentat de voi.
Voi m-ati schimbat.

Deci scriu pentru voi ?




In masochismul meu mult prea extrem exista adevar; iar asta este tot ce conteaza.
In masochismul meu dus la extrem eu sunt stapanul. Pentru ca, cine detine vina, detine de fapt controlul.
Pentru ca daca lucrurile se intampla din cauza, sau din vina mea, atunci se pot intampla si datorita mie.
Si eu de fapt nu mi-am dorit niciodata fericirea. Eu mi-am dorit controlul. Si ca sa poti controla fericirea trebuie sa ai control asupra depresiei.
Bula asta superficiala imi propune doar solutii referitoare la fericire.
Fericirea inseamna confort;
zona de confort inseamna depresie;
fericirea inseamna depresie.

La fel cum binele inseamna rau.
Daca binele ar fi insemnat bine si raul ar fi insemnat rau atunci nu ar mai fi existat rau;
pentru ca toata lumea si-ar fi dorit sa fie buna. Dar granita asta amagitoare dintre notiuni opuse la prima vedere este de fapt inexistenta. Granita asta nu este trasata nici pe verticala, nici pe orizontala;
nici macar pe diagonala.
Lumea asta este asa cum este; iar lucrurile trebuiesc luate ca atare.
Lumea doar inventeaza notiunea de rau pentru a-si putea forma, in contradictie, notiunea de bine.
Daca nu ar exista rau, nu ar exista bine; altfel spus, daca ar exista doar bine, nu ar exista, de fapt, bine.

Lumea are impresia ca 0 este banal;
dar lumea nu-si da seama ca fara 0 ca punct de referinta, n-ar fi existat + si -


Suntem un sir de entitati care ne aparam valorile prin notiuni lipsite de sens.
Oricat de trist ar parea, asta este adevarul.
Iar pentru mine adevarul asta conteaza.
Asta m-a tinut mereu departe de fericire.
Asta ma tine, de fapt, in viata;

Dar nu si neaparat viu.




Niciun comentariu: