miercuri, 6 februarie 2013

scriu pentru mine



o precizare :
Fuck what you know. You need to forget about what you know. Forget about what you think you know about life, about friendship, and especially about you and me.


nu sunt deprimat, nu sunt frustrat. sunt palid; probabil asta e cel mai potrivit cuvant care imi trece acum in minte. nu e vorba ca nu am chef sau ca sunt stresat sau ca nu sunt asa cum as vrea. e vorba de faptul ca m-am saturat sa respir fara sa stiu de ce o fac. si nu e vorba doar de respirat; e vorba de faptul ca imi bat capul cu prea multe chestii de care nu-mi pasa.



de ce imi cer mie sa invat, sa citesc, sa-mi fac tema la matematica, sa scriu, sa vreau mai mult decat sa supravietuiesc? de ce in fiecare noapte imi propun ca maine sa fiu mai destept si mai bun ? de ce gandesc atat si de ce stiu sa-mi folosesc mintea mai bine decat pumnul ? de ce nimeni nu-mi raspunde la intrebarile astea si de ce eu, in loc sa-mi raspund la intrebarile astea, fac alte lucruri ? de ce sunt asa temator, asa timid, asa inocent ? de ce imi pasa de ceea ce credeti voi si de ce incerc sa le explic prostilor lucruri care nu sunt in stare sa le inteleaga? de ce atunci cand ii spun cuiva ca este prost in loc sa-mi demonstreze ca nu e imi spune "bine ca esti tu destept" ? de ce sunt atat de rabdator si de ce ma simt vinovat cand nu e cazul ? de ce de multe ori cand este cazul nu ma simt vinovat ? de ce gandurile mele sunt divine dar ce scot pe gura este apa de ploaie ? de ce cand glumesc lumea ma ia in serios iar atunci cand sunt serios lumea ma ia la misto ? de ce nu e totul perfect ?

Totul e perfect. organismul , aerul, Soarele, tot universul lucreaza intr-o perfectiune bizara. Coincidentele au loc atunci cand trebuie, unde trebuie, cum trebuie. Totul se leaga ca la teatru

dar totul ar putea sa fie cu adevarat perfect. neinteles de perfect. poate ca aceasta perfectiune se datoreaza neintelegerii de catre noi a unei perfectiuni mai bune. Daca unicul nostru creator a creat un singur univers de unde putem sa stim ca acest univers este perfect daca nu avem cu ce sa comparam ?

nu stiu, n-am chef, nu vreau sa-mi torn toate gandurile aici, nu merita, e inutil. vreau sa dorm si sa visez perfectiune. vreau sa ma imbat si sa uit de faptul ca nimic nu este perfect.

vreau ca lumea sa nu mai fie ipocrita. dar cel mai mult imi cer mie sa nu mai fiu ipocrit. cum am zis, vreau un univers perfect, in care oamenii- si mai ales eu- sa fie sinceri. fara ca sinceritatile sa duca la certuri. de neimaginat.

As vrea sa stiu despre ce ar trebui sa-mi pese.

I felt like putting a bullet between the eyes of every Panda that wouldn't screw to save its species. I wanted to open the dump valves on oil tankers and smother all the French beaches I'd never see. I wanted to breathe smoke.
vreau sa scap de starea asta si sa-mi intru in ritm.
bat ca inima din cartile de joc. am 17 ani, nu 71, mai am destul timp sa descopar perfectiunea. sper

Take your shower, shine your shoes
Well, you got no time to lose
You are young men you must be living
Go now you are forgiven

Niciun comentariu: